3 Nisan 2011 Pazar

BEAUTIFUL CORRUPTION - MERGRIM

Beautiful Corruption - mergrim from Masato TSUTSUI on Vimeo.



Şimdi size bu videonun hikayesini anlatıyorum.

Herşey güneşli sıradan bir Tokyo günde evde yine her zamanki gibi bilgisayarın başında sosyal medya olsun, haberler olsun, bir iki araştırma yapmak için ayıp olmasın gezinirken herzamankinden biraz daha fazla canımın sıkılmasıyla başladı. Aslında çok da fazla bişey yok yaaa! Yine çıkıcam düzenli bir sürü çekik gözlü arkaşımla buluşucam falan nedir yani karaokeye mi gidelim yani çok bayık boşver diyerek yatıp iki saat uyumamın ardında, ya hava da çok güzel ya harcamamak lazım bu günü dememle başladı. Neyse efendim, aldım sırt çantamı sırtıma, çıktım yola. Ben zaten bir japon olduğum için takdir edersiniz ki kameram yanımdaydı. Depremden sonra karayolları çok zarar gördüğü için daha az zarar gören tren yolunu kullanarak uzun süredir görüşemediğim arkadaşım Yamamatu Jun Krusivata’ yı görmek üzere Yokohoma’ ya doğru yola çıktım. Neyse efendim uzatmayalım yolda giderken tepemdeki elektirik direklerini gördüm ve eneeeeee ne güzeller lan! Ben bundan kesin bişey yaparım diyerekten sarıldım kamerama. Ben japon olduğum için türkleri çok severim malumunuz. Bu acayip tepkiyi de türk bir arkadaşımın verdiği mizah dergisinden öğrenmiştim. Çevremde bunu paylaşıp beraber gülebileceğim birileri olmadığı için bende böyle durumlarda kendi kendime böyle eğleniyordum. Neyse efendim, yine fazla uzattık. Kameramı çıkarttım ve alakasız çektim de çektim. Sonra eve geldiğimde bir baktım ki abbooovvvvv!. Bu ne la!. Saçma sapan direkler kablolar bişey. Dedim ki bu böyle olmaz. Japonum ben sonuçta. Çok çalışkan olduğum için hemen aldım görüntüleri oturdum bilgisayarın başına, yeter dedim sosyal medya, ntvmsnbc falan bırak bu boş işleri, aç after affects i hatta ne after effects i max/msp yi, sonuçta japonum ben biliyorum dedim böyle teknolojik şeyleri kendi kendime. Sonra verdim key frame leri verdim path leri derken çok acayip bi video oldu. Ben de şaşırdım. Baya sıkılmışım demek ki. Sonra da aldım vimeo’ ya koydum. Sosyal medyacıyız en nihayetinde bir yerde. Paylaşmak lazım. Birileri teraziye tıklar heralde dedim.

İşte böyle olmuş.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder